Skip to main content

Jesteśmy jedyną marką na rynku udzielającą takiego zabezpieczenia Waszego sprzętu!
Wybierz grilla Köler i ciesz się grillowaniem przez lata!

Sprawdź

Warunki rozszerzonej gwarancji grilli marki KOLER:

Wszystkie grille gazowe marki KOLER objęte są rozszerzoną gwarancją. Niniejsze informacje dotyczące gwarancji odnoszą się do produktów zakupionych po 1 stycznia 2023 roku.

Firma KOLER zapewnia, że komponenty nowego produktu marki KOLER będą wolne od wad materiałowych i produkcyjnych od daty zakupu przez określony okres:

  • Palniki, aromatyzery, komora, pokrywa – 10 lat gwarancji
  • Elementy żeliwne – 5 lat gwarancji
  • Pozostałe części – 2 lata gwarancji

Warunki i ograniczenia:

Gwarancja dotyczy tylko pierwotnego nabywcy. Podstawą do złożenia reklamacji jest dowód zakupu lub inny dokument potwierdzający nabycie towaru w czasie.

Instalacja urządzenia musi być zrealizowana zgodnie z instrukcją obsługi dołączoną do produktu.

Gwarancja nie obejmuje:

  • Uszkodzeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem.
  • Uszkodzeń wynikających z braku konserwacji.
  • Uszkodzeń spowodowanych pożarami wywołanymi zapaleniem się tłuszczu.
  • Odbarwień części spowodowanych chemicznymi środkami czyszczącymi lub promieniowaniem UV.
  • Uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie eksploatacji (zadrapania, wgniecenia, uszkodzenia powłoki lakierniczej, odbarwienia spowodowane wysoką temperaturą itp.).
  • Uszkodzeń powstałych w skutku niestosowania się do wytycznych zawartych w instrukcji obsługi
  • Uszkodzeń powstałych w skutku stosowania niewłaściwych środków/narzędzi do czyszczenia.

Firma KOLER nie ponosi odpowiedzialności za instalację, robociznę ani koszty związane z ponowną instalacją części objętej gwarancją.

Firma KOLER zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia inspekcji każdego produktu lub części przez swojego pracownika przed uznaniem roszczenia gwarancyjnego.

Wszystkie zgłoszenia reklamacyjne realizowane są indywidualnie oraz z najwyższym priorytetem. W sytuacji, gdy serwis wykaże niemożność odniesienia się w sposób zdalny do zgłoszenia to producent zrealizuje odbiór produktu we własnym zakresie, po zakończeniu naprawy dostarczy go z powrotem do klienta na własny koszt. Zgłaszający powinien należycie zabezpieczyć produkt na czas wysyłki w taki sposób, aby nie uległ on dodatkowym uszkodzeniom. Paczkę zgłaszający powinien w widocznym miejscu oznaczyć przydzielonym mu przez serwis producenta numerem RMA.

Procedura zgłoszenia reklamacji:

Zgłoszenie reklamacyjne należy przesłać na adres mailowy serwis@koler.pl lub przez formularz https://www.koler.pl/kontakt/

Zgłoszenie powinno zawierać:

  1. Dowód zakupu / inny dokument potwierdzający zakup w określonym czasie lub numer zamówienia, po którym serwis będzie w stanie zidentyfikować zakup.
  2. Data wystąpienia usterki.
  3. Dokładny opis powstałej usterki, jeśli to koniecznie należy dołączyć zdjęcia / materiał wideo
  4. Serwis nada numer reklamacji RMA który prześle klientowi automatycznie zaraz po otrzymaniu zgłoszenia.

Serwis w ciągu maksymalnie 48h odniesie się do zgłoszenia i zaproponuje możliwe formy rozwiązania wraz z dokładnie opisaną procedurą postępowania.

Odwiedź nasze social media

Nie opuszczasz nas tak po prostu, prawda?

Wpisz swoje dane poniżej, aby zapisać swój koszyk na później. A kto wie, może nawet wyślemy ci słodki kod rabatowy :)

Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, adres email) przez Sprzedawcę w celu marketingowym.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przed zapisem zapoznaj się z polityką prywatności.


* Kupon o wartości 20 PLN przy zakupach za minimum 300 PLN.